Poradna Vysavače


Autor: | Vloženo: 29.06.2011 000 20:12 | Témata: Poradna Vysavače

Mám nárok na vrácení peněz?

Objednala jsem si u firmy Euroline ČR,s.r.o.Robotický vysavač,který reklamují ze slevou(výprodej skladu)1.6.2011mě vysavač byl doručen,ale po nabití baterie jsem byla zklamaná.Po 45min.práce měl v nádobce na smetí jen trochu chlupů(mám pejska)a víc prachu bylo na sítku.Po dvouch dnech zkoušení jsem vysavač poslala zpět,stím že nevysává.Dnes jsem reklamovaný vysavač dostala zpět s touto odpovědí.Cituji"Závada nenalezena.Vše zkontrolováno,zasíláme zpět.Smetí vysavač nevysává,ale zametá do zadního zásobníku.Jemný prach se zachytává na sítku,které je potřeba také vyčistit".Dost mě to šokovalo,že jsem si vlastně koupila drahou metlu,která navíc ani nemete.Nevím proč dávají nabídku na Robotický Vysavač a pak Vám napíší,že je to metla. Opět jsem nabila baterii a zkusila.Opakovalo se to samé a navíc když se dostane mezi dvě překážky,jako třeba židle a stůl,tak po 2min.marného snažení jsem ho ručně posunovala.Takže ohromný pomocník!!!!Zklamaná jsem opět šla na poštu a poslala ho zpět,s tím že odstupuji od smlouvy a chci vrátit zpět peníze.Mám na ně nárok i po reklamaci a měsíci který uplynul?
Děkuji za odpověď s pozdravem J.V.

  • 29. června 2011 - Oficiální zástupce obchodu Český obchoďák

    Dobrý den,
    obávám se, že jste měla chtít odstoupit od smlouvy již do 14 dnů od data koupě. Takto reklamované a po měsíci Vám zřejmě již obchod z dobré vůle nevyhoví. Pokuste se s nimi domluvit, alespoň na vrácení části ceny zboží. Pro obchod je již použité a tím znehodnocené.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jiřina Vinklerová

      30. června 2011 - Jiřina Vinklerová

      Děkuji za odpověď,s kterou jste mě radost vůbec neudělal.Zkusím se obrátit na pomoc ČOI.Pro mě je to klamavá reklama na výrobek.Pokud by nabídka neuváděla"robotický vysavač",tak bych si ho vůbec neobjednala.Navíc jsem ho měla doma 2dny a pracoval 1hod.5min.Jinak byl na reklamaci.Navíc jsem telefonicky mluvila z reklamačním oddělením a a i tam jsem řekla,že vysavač nevysává,takže už mě mohla slečna říct,že je to jen metla.Od smlouvy bych okamžitě odstoupila.Tak jsem si myslela,že je tam nějaká závada a čekala na opravu.No uvidím jak to dopadne.Jsem důchodce a tři tisíce je pro mě dost peněz.Ještě jednou dík přeji hezký den.V.J.


  • Jarča

    Jarča

    1. července 2011

    Zkuste se informovat na ČOI.Pěkný den Jarča

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Jiřina Vinklerová

      1. července 2011 - Jiřina Vinklerová

      Dobrý den přeji.Děkuji za radu.Už jsem si na to myslela,že se tam zajdu zeptat.Firma se sice ještě neozvala,ale moc si od ní neslibuji,ačkoliv je to viditelně klamná reklama.Kdyby tam nebylo napsané vysavač,tak si to v žádném případě neobjednávám.Navíc jsem mluvila z reklamačním oddělením a zase jsem opakovala že vysavač nesaje a ani tam mě neřekli že je to vlastně metla.Od smlouvy bych byla okamžitě odstoupila.Tak jsem čekala že to opraví.Vysavač(smeták)jsem měla doma celkem 2dny a v provozu byl 1hod.10min.Akorát jsem spotřebovala na dvojí nabití elektriku a moje nervy.Jinak byl na reklamaci.Bezva pomocník!!!!Mám pejska(jezevčíka)tak chloupků je denně dost,proto jsem uvažovala o robotickém vysavači.Po neděli se půjdu zeptat co se dá dělat.Na emaily nereagují.Ještě jednou díky.Přeji hezký den.V.J.


  • Jirka

    Jirka

    1. srpna 2011

    Můžete mi na Vás poslat kontakt?
    Mám podobný problém s robotickým " vysavačem ".
    Můj mail je [email protected]

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.