Poradna Vysavače
Mám nárok na vrácení peněz?
Objednala jsem si u firmy Euroline ČR,s.r.o.Robotický vysavač,který reklamují ze slevou(výprodej skladu)1.6.2011mě vysavač byl doručen,ale po nabití baterie jsem byla zklamaná.Po 45min.práce měl v nádobce na smetí jen trochu chlupů(mám pejska)a víc prachu bylo na sítku.Po dvouch dnech zkoušení jsem vysavač poslala zpět,stím že nevysává.Dnes jsem reklamovaný vysavač dostala zpět s touto odpovědí.Cituji"Závada nenalezena.Vše zkontrolováno,zasíláme zpět.Smetí vysavač nevysává,ale zametá do zadního zásobníku.Jemný prach se zachytává na sítku,které je potřeba také vyčistit".Dost mě to šokovalo,že jsem si vlastně koupila drahou metlu,která navíc ani nemete.Nevím proč dávají nabídku na Robotický Vysavač a pak Vám napíší,že je to metla. Opět jsem nabila baterii a zkusila.Opakovalo se to samé a navíc když se dostane mezi dvě překážky,jako třeba židle a stůl,tak po 2min.marného snažení jsem ho ručně posunovala.Takže ohromný pomocník!!!!Zklamaná jsem opět šla na poštu a poslala ho zpět,s tím že odstupuji od smlouvy a chci vrátit zpět peníze.Mám na ně nárok i po reklamaci a měsíci který uplynul?
Děkuji za odpověď s pozdravem J.V.
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.